Monday, October 5, 2009

~~most memorable bday i ever had~~

its 12 am...2/10/09..
sye dapat panggilan dari azam tp org len yg ckp dgn loghat sabahan nyer..."azam eksiden kat simpang fakt bakase nih..cepat dtg"..sye jwb tepon dgn mamainyer sbb ngh tdo..ala xkan nak aku g c2 tgh2 mlm nih..takot r...hmmm,,dlm ati bedebar2 gak..tah2 btol ker...so sye pon bgegas ke tmpt kejadian..nasib baik time tu ade 3 org budak ( 1 lelaki, 2 ppuan ) depan sye mghale ke fakt bhse...then, sye tnampak sebuak kete kancil merah.."eh,apesal ngn laki tu?"..sye dgr dorg borak2...ya ALLAh!!btol la..azam eksiden..ngh tertiarap bwh kete kncil tu...sye dan budak2 tu segera mghmpiri azam..."eh,azam..bngon3..jgn wat cmni"..sye kejotkan die..tp die xgerak2..pelik!!xde drh pon..ni mesti nak kenekan aku...then, dak laki tu pon dtg seblah aku.."eh,bro bngon2!!die ni kwn awak ker??";;"ye,sye"..setelah menyedari mereka d tipu,dak 3 org tu pon blah dari c2...cis!!kuang asam tol!!die nak kenekan aku rupenyer...siap d rekod lg kejadian tuh...budak2 tu ngn muke bengang blah dari c2..hahahaha..pdn muke!!nk kenekan sye..tp azam yg tkene..hihihi..malu die mlm tu...
di kolej kediaman ketujuh::
"nah,kad utk u"..sedang sye mmbce kad bday dari azam..tetibe rse cm ujan plak...mak aih..ni bukan ujan..tp ujan telur + tepung pulut!!!!!!!!!!!!!waaaaaaa!!!rupe2 nye dayah ngn ika plak kenekan aku...ni nak bls dendam kat aku!!abes keputihan 1 bdn aku..ngn melekit2 nyer...eeeuuuu!!!sbr jela...mmg marah + bengang gler sye mlm tuh...tetibe,dorg bwk kek plak,,ala sweetnyer...xjd la nak mrh..hehehe....
kpd:::azam, ika, dayah, nora, azari, big n bob faridz...
thanx alot 4 celebrating my 21st bday...
ni pntun tuk korg...""ade ubi,ade bts,ade ari,aku bls kat korg!!!"
thanx 2 all of my fwens for bday wishes...

No comments:

Post a Comment