Monday, August 10, 2009

:::stress n bz week:::


masuk minggu ke 6 sem baru ni start...n aku dpt rasekan thun 3 ni kesibukan bertambah2..mase utk lepak2 semakin xde...dengan projek thun 3+ assignments nye bleh kate setiap minggu ade...

n minggu ni, aku terpakse menghadapi 3 test...nasib baik las week da selesai 1...arghh...aku paling xske test@exam!!! tp lepas test tu, cuti mid sem pon bermula...seminggu..yahuuuu....hurmmm..alngkah sedihnye, aku xdpt balik minggu ni...plan nye aku nak start wat lab work...+ isnin-rabu, ade lawatan ke pulau redang...hurmmm by thursday,baru aku bleh balik umah...btw, sabtu minggu depan aku plan nak smbung amik lesen motor L...susah r kalo xde transport kat Um ni...xlaratla nak menapak setiap ari ke PASUM..nti da start lab,lg la penat ari2 nak kene pegi lab..xkan nak harapkan tumpang org slalu...harapnye abah aku beri kebenaran utk bwk moto kat cni...


ahaaa....start arini student Um yang da abes blaja grad...bestnye tgk dorg pakai jubah pegang skrol kat tgn...xsbr nye nk jd seperti mereka..kire2,insya allah, aku akan grad 2011..sepatutnye thun depanla...tp sbb jam kredit xabes, terpakse la extend..lgpon, certain lecturer ske studentnye extend...


aku rase kejap je mase berlalu...da 3 tahun aku blaja kat Um nih..rase cm bru je daftar semalam...alhamdulillah, setakat ni,result exam aku stil menten...even impian tuk dpt dean list jauh ke depan...wakakaka...selagi ade mase, aku kene teruskan berusaha...aku yang akan menetukan mase depan aku sendiri...bukan org lain...


:::proud 2 be genetics student:::

No comments:

Post a Comment