Sunday, August 9, 2009

malam minggu yang buhsan...

waduh,,,penatnye sye,,bru balik dari gerai feskum...n tayangan muvie RAMBO 4 sempena program santai muhibah...hurm....feskum o9????mmg berbeza dri las year...islamik gle thun ni...rase cm kurg meriah jer...xtaw r...blom start lg stud konvo...td aku sempat jalan sekali lalu je...sbb da lewat kan....len kali ad mse aku pegi lag kot...insya allah...

next week, aku ade 3 test + esemen yg perlu disiapkan + mmbace jurnal2 utk final year project...susah btol nk jmpe supervisor aku...ari2 dkt 1 jam lbey ak tngu die kat lab, las2 die kate ade keje..next tyme jmpe die...die siap suh mula kan projek...wawawa.....n my postgrad senior pon da list kan senarai brg2 utk projek tu..kosmate aku yg len da start lab work...hurmmmm...xleh jd nihh......

No comments:

Post a Comment